| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Hvem vinder Superbowl XLV? |
| New Orleans Saints |
|
8% |
[ 1 ] |
| Indianapolis Colts |
|
0% |
[ 0 ] |
| New York Jets |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dallas Cowboys |
|
16% |
[ 2 ] |
| Minnesota Vikings |
|
0% |
[ 0 ] |
| Green Bay Packers |
|
0% |
[ 0 ] |
| Cincinnati Bengals |
|
8% |
[ 1 ] |
| New England Patriots |
|
8% |
[ 1 ] |
| San Diego Chargers |
|
8% |
[ 1 ] |
| Andre. (skriv hvem i tror på) |
|
50% |
[ 6 ] |
|
| Totale stemmer : 12 |
|
| Forfatter |
Besked |
Steff / tigrene DGF'er

Indmeldt: 30. aug 2005 Indlæg: 7014 Geografisk sted: überalles!
|
Skrevet: 17/07 2010 22:37:33 Emne: NFL 10/11!! |
|
|
Nu er der kun en uge til den første Training Camp begynder (Cowboys) og jeg kan allerede mærke glæden brede sig i min krop og kan derfor ikke længere dy mig for at starte denne tråd op!
Selvom der er godt og vel halvanden måned til Regular season starter..
Her kan der efterhånden snakkes om en del der er sket i off-season..
Hvordan klarer steelers sig uden rapelesburger?, kan Favre træffe en beslutning?, Kan Saints forsvare titlen? Kan Mark Sanchez leve op til storbyens forventninger?, Kommer CJK2 over de magiske 2500? Har de andre hold en chance mod tigrene? (næppe)
Og så videre Vi skal vel også have startet fantasy op engang, men det orker jeg ikke at rode med lige nu.
WHO DEY! Og rigtig god sæson!! _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ringsted RATS DGF'er

Indmeldt: 16. sep 2005 Indlæg: 4530 Geografisk sted: Ringsted
|
Skrevet: 18/07 2010 00:02:27 Emne: |
|
|
Giants! _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyllingen Rookie
Indmeldt: 30. mar 2010 Indlæg: 136 Geografisk sted: Foran skærmen
|
Skrevet: 18/07 2010 00:13:49 Emne: |
|
|
Giants!
Skal til Florida i overmorgen, og vi havde kigget på at komme ind og se noget NBA, NFL eller NHl, men det kan bare ikke lade sig gøre.  _________________ Kylle-rylle, Grillkyllingen, Le Chick, you name it - er kendt som Forza Chicken inde på Vman..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Zuma Wannabee
Indmeldt: 18. dec 2008 Indlæg: 709 Geografisk sted: Egedal
|
Skrevet: 18/07 2010 00:30:03 Emne: |
|
|
Detroit Lions !!
Man skal vel støtte de lokale, når nu det er Michigan, jeg skal til! Jeg glæder mig godt nok til at følge hele sæsonen fra USA og forhåbentlig også komme ind og se en kamp eller to.
Hvis ikke lige Lions kan gå hele vejen, håber jeg på, at Brady & co. rejser sig igen og tager trofæet hjem. _________________ FC Slagslunde på Vman  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Matt Wannabee

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 2579 Geografisk sted: Hillerød
|
Skrevet: 19/07 2010 19:44:35 Emne: |
|
|
DA BEARS!!!
Vi går 12-4, og vinder begge kampe over packers Glæder mig virkelig til at se om Forte og Chester Taylor danner et godt one-too punch, så vi kan få etableret løbet igen. Og håber også at vi får en god Jay Cutler at se i næste sæson, som træffer bedre beslutninger i Mad Mikes offense end i Ron Turners Han forbedrede sig gevaldigt de sidste to kampe sidste år, så håber han kan holde sit gode spil ved lige i næste sæson.
En spiller i skal holde øje med næste år er Devin Aromashodu..
Tror vi får lækre ting at se fra Aromashodu næste år han spillede virkelig fremragende i de sidste par kampe sidste år.  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jakob DGF'er

Indmeldt: 18. mar 2005 Indlæg: 13065 Geografisk sted: Thisted
|
Skrevet: 19/07 2010 22:53:33 Emne: |
|
|
| Matt skrev: | DA BEARS!!!
Vi går 12-4, og vinder begge kampe over packers Glæder mig virkelig til at se om Forte og Chester Taylor danner et godt one-too punch, så vi kan få etableret løbet igen. Og håber også at vi får en god Jay Cutler at se i næste sæson, som træffer bedre beslutninger i Mad Mikes offense end i Ron Turners Han forbedrede sig gevaldigt de sidste to kampe sidste år, så håber han kan holde sit gode spil ved lige i næste sæson.
Tror vi får lækre ting at se fra Aromashodu næste år han spillede virkelig fremragende i de sidste par kampe sidste år.  |
Er du fuld? 12-4 med Vikings og Packers i divisionen... det glæder jeg mig sgu til at se ... _________________ KORN SOM ADMIN!
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Matt Wannabee

|
Skrevet: 20/07 2010 11:31:30 Emne: |
|
|
| Jakob skrev: | | Matt skrev: | DA BEARS!!!
Tror vi får lækre ting at se fra Aromashodu næste år han spillede virkelig fremragende i de sidste par kampe sidste år.  |
Er du fuld? 12-4 med Vikings og Packers i divisionen... det glæder jeg mig sgu til at se ... |
Ikke fuld men optimistisk skal man da altid være Og så er Vikings jo ikke nær så stærkt et hold uden Brett Favre, som de er med.  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

Indmeldt: 06. maj 2005 Indlæg: 13287 Geografisk sted: Århus >C<
|
Skrevet: 20/07 2010 22:47:50 Emne: |
|
|
Ravens vinder selvfølgelig.
Boldin gør at Flacco har lidt mere og kaste efter. Ed Reed finder sin syttende ungdom, og Ray Lewis er stadig en man slår sig på.
Derudover er løbespillet stadig blandt eliten i NFL. _________________
| Fc Boldmongoler skrev: | | Hvis C er Hitler, så ændrer jeg straks min stemme til ham. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Steff / tigrene DGF'er

|
Skrevet: 21/07 2010 20:37:31 Emne: |
|
|
Har hørt at Ed Reed muligvis skulle starte på PUP-listen?
Dermed ude de første 6 kampe..
Glæder mig dog til at se Ray Rice igen i år, sidste års store oplevelse IMO (sammen med Miles Austin) _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Steff / tigrene DGF'er

|
Skrevet: 31/07 2010 16:43:47 Emne: |
|
|
85 + T.O = Greatest show in the jungle!
De kommer jo til at udradere Ravens' secondary fuldstændig med de skader de har pådraget sig..  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Matt Wannabee

|
Skrevet: 31/07 2010 16:55:44 Emne: |
|
|
| Steff / tigrene skrev: | 85 + T.O = Greatest show in the jungle!
De kommer jo til at udradere Ravens' secondary fuldstændig med de skader de har pådraget sig..  |
Efter nyheden om Cincinatti Bengals signing af Terrel Owens, kom Baltimore Ravens ejer holdets cornerbacks til hjælp. Ifølge en kilde i Ravens organisation har Steve Bisciotti (Ravens ejer red.) sponsoreret høreværn til samtlige cornerbacks i truppen.
"Hos Ravens tager vi hensyn til spillernes sikkerhed frem for alt. Der er trods alt grænser for, hvor meget lort en person kan holde til at høre på", har Bisciotti angiveligt sagt på et internt møde. Det skriver Ravens.com.
|
 |
Steff / tigrene DGF'er

|
Skrevet: 22/08 2010 15:31:01 Emne: |
|
|
Den gamle kan stadig løbe dybt - 43Y catch Lidt sjovt at han kom hertil (læs, T.O, Bengals) som 3. valget - i slotten. Og nu er han endt som vores dybe trussel og bliver nævnt som WR1.
Ville egentlig bare smide linket til årets første online NFL-magasin.
http://www.firstdown.dk/nfl-magasin-2010
Skal nok få læst det, selvom jeg ser mere frem til draftdays.
ENJOY! _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jakob DGF'er

Indmeldt: 18. mar 2005 Indlæg: 13065 Geografisk sted: Thisted
|
Skrevet: 22/08 2010 16:24:29 Emne: |
|
|
| Steff / tigrene skrev: | Den gamle kan stadig løbe dybt - 43Y catch Lidt sjovt at han kom hertil (læs, T.O, Bengals) som 3. valget - i slotten. Og nu er han endt som vores dybe trussel og bliver nævnt som WR1.
ENJOY! |
Tja, han kom vel kun til fordi Antonio Bryant ikke ser ud til at blive klar til sæsonstart, men han kom vel til som den dybe trussel, eftersom Ochocinco og Palmers hovedargument overfor Marvin Lewis skulle have været, at hans speed og dermed "ability to stretch the field", kunne sammenligned med Chris Henrys... og det er præcis hvad de manglede sidste år hos Bengals. _________________ KORN SOM ADMIN!
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Steff / tigrene DGF'er

|
Skrevet: 22/08 2010 18:10:31 Emne: |
|
|
| Jakob skrev: | | Steff / tigrene skrev: | Den gamle kan stadig løbe dybt - 43Y catch Lidt sjovt at han kom hertil (læs, T.O, Bengals) som 3. valget - i slotten. Og nu er han endt som vores dybe trussel og bliver nævnt som WR1.
ENJOY! |
Tja, han kom vel kun til fordi Antonio Bryant ikke ser ud til at blive klar til sæsonstart, men han kom vel til som den dybe trussel, eftersom Ochocinco og Palmers hovedargument overfor Marvin Lewis skulle have været, at hans speed og dermed "ability to stretch the field", kunne sammenligned med Chris Henrys... og det er præcis hvad de manglede sidste år hos Bengals. | Korrekt
Bortset fra at man (red. pressen) i starten ikke vidste hvor slemt det stod til med Bryant.. Men ja, T.O. er en dyb trussel. Jerome simpson er en anden dyb trussel. Men om han klarer den igennem TC er svært at forudse, jeg håber og tror det dog. (primært pga. netop den evne)
Det ser virkelig lovende ud på receiver-pladsen i år også selvom vi mister Bryant.
Men det er alt sammen ligemeget, hvis ikke Carson snart beviser sit værd. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

Indmeldt: 06. maj 2005 Indlæg: 13287 Geografisk sted: Århus >C<
|
Skrevet: 30/08 2010 14:59:08 Emne: |
|
|
Manager på Tv2