| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Kyllingen Rookie
Indmeldt: 30. mar 2010 Indlæg: 136 Geografisk sted: Foran skærmen
|
Skrevet: 11/04 2010 00:48:35 Emne: |
|
|
Du fortsatte vel bare videre i Odenses natteliv, ikke?  _________________ Kylle-rylle, Grillkyllingen, Le Chick, you name it - er kendt som Forza Chicken inde på Vman..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ringsted RATS DGF'er

Indmeldt: 16. sep 2005 Indlæg: 4530 Geografisk sted: Ringsted
|
Skrevet: 11/04 2010 00:58:47 Emne: |
|
|
| Kyllingen skrev: | Du fortsatte vel bare videre i Odenses natteliv, ikke?  | Desværre Efter 1 ½ times søvn i toget, var jeg nu mere i humør til at tage hjem  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mr Brøndby Håndbold-hooligan og Higuita

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 12805 Geografisk sted: 7000 Gangsta
|
Skrevet: 22/04 2010 00:37:48 Emne: |
|
|
Faaborg er en lorte by, men hvad gør det...
37-24, enough to say  _________________ Vild og ustyrlig HK Ultras #10-11! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Xoes Frækkere Klam

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 14433 Geografisk sted: Vejle
|
Skrevet: 24/04 2010 21:34:34 Emne: |
|
|
Fem timers fredags cafe, en times bowling, tre timers forfest og fem timers bytur, en masse pils og bacardi razz sætter satme sine spor. Alt for lækker og stiv aften, en dame og så en utrolig øm og blå knytnæve efter lidt for sjov boksning med en ven. Det skulle nu ikke undre mig, at den er brækket, men jeg orker ikke lige på hospitalet. _________________ "A lie is just a great story that someone ruined with the truth" - Barney Stinson |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyllingen Rookie
|
Skrevet: 31/05 2010 21:23:24 Emne: |
|
|
Var herre stiv i fredags. Har aldrig været så langt væk.  _________________ Kylle-rylle, Grillkyllingen, Le Chick, you name it - er kendt som Forza Chicken inde på Vman..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rosenhøj BK DGF'er

Indmeldt: 21. jun 2005 Indlæg: 5023 Geografisk sted: Københavnerforstad
|
Skrevet: 31/05 2010 21:42:42 Emne: |
|
|
Sidste skoledag?  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyllingen Rookie
|
Skrevet: 31/05 2010 22:58:38 Emne: |
|
|
| Rosenhøj BK skrev: | Sidste skoledag?  |
Ja. Jeg havde fået en halv håndværker om morgenen + to bananer, så sprutten gik lige hjernen. Jeg blev også hentet allerede klokken 17. _________________ Kylle-rylle, Grillkyllingen, Le Chick, you name it - er kendt som Forza Chicken inde på Vman..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Fc Boldmongoler Pokerstar med edge
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4045
|
Skrevet: 31/05 2010 23:17:44 Emne: |
|
|
Det er da for dumt... især på sidste skoledag, når man ved, at man skal drikke sig i hegnet.  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
FC Vangen Mormor
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4456 Geografisk sted: Nørresundby
|
Skrevet: 31/05 2010 23:29:42 Emne: |
|
|
Men Kylling (eller hvad du nu vil kaldes ), er du ikke kun lige blevet færdig med 9. kl.? Så har du en undskyldning for ikke at kunne styre det Men så har du forhåbentligt lært noget af det  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jakob DGF'er

Indmeldt: 18. mar 2005 Indlæg: 13065 Geografisk sted: Thisted
|
Skrevet: 31/05 2010 23:36:36 Emne: |
|
|
| FC Vangen skrev: | Men Kylling (eller hvad du nu vil kaldes ), er du ikke kun lige blevet færdig med 9. kl.? Så har du en undskyldning for ikke at kunne styre det Men så har du forhåbentligt lært noget af det  |
Ja, der er én ting, man kan lære af det; det er billigere at drikke på tom mave. _________________ KORN SOM ADMIN!
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyllingen Rookie
|
Skrevet: 31/05 2010 23:46:35 Emne: |
|
|
Jo.
Ja, aldrig drik på tom mave og drik aldrig vodka på tom mave. _________________ Kylle-rylle, Grillkyllingen, Le Chick, you name it - er kendt som Forza Chicken inde på Vman..  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Zulu Prinsesse

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 11287 Geografisk sted: Århus.
|
Skrevet: 01/06 2010 00:29:52 Emne: |
|
|
Hahahaha blev hentet klokken 17! Bedste sætning. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Valler Sidney Lee wannabe

Indmeldt: 20. apr 2006 Indlæg: 977
|
Skrevet: 01/06 2010 13:26:50 Emne: |
|
|
Og jeg som troede, at jeg var fuld forrige fredag. En ven valgte så at overgå det i fredags, da han kl. 01.30 ligger ude på diskotekets toilet, med skiftevis hovedet nede i kummen og hele kroppen liggende på gulvet i urin og bræk... Ja tak ska' du ha'. Politiet måtte af to omgange tjekke op på ham og sikre sig, at han ikke skulle ha' en tur i detentionen og komme sig over den voldsomme druktur.
Da hans far kom og hentede ham, flækkede han af grin, da han så sin søn, hængende op af mine skuldre...
Blev søreme krospvisiteret af politiet  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Fc Boldmongoler Pokerstar med edge
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4045
|
Skrevet: 01/06 2010 14:38:43 Emne: |
|
|
| Valler skrev: |
Blev søreme krospvisiteret af politiet  |
Det går heller ikke, at du render rundt med alle de kanyler og piller i lommerne. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Blue Knights DGF'er

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4775
|
Skrevet: 03/06 2010 13:07:52 Emne: |
|
|
Mega mærkelig afslutning på aftenen igår. Mig og 4 kammerater holdt bare en lille hygge-have-fest og spillede lidt ølbowling osv. og blev til sidst pænt fulde i Campari og alt muligt lort. Nå, men da det er ved at blive lidt sent og vi skal til at hjem ad vil mig og 2 venner lige ned og se om der er et spisested der har åbent i byen. Og det var der sgu, trods byen var FULDSTÆNDIG stille, kun ét sted der havde åbent Nå, men vi går ind på La Mirage (spisestedet) og så står Thomas Warberg og 2 af hans venner der sgu, griner nok. Så lige pludselig kommer der en mand i sit tømrertøj ind og begynder fuldstændig umotiveret at fyre din mor/din søster jokes af til Thomas Warberg, som er fuldstændig mundlam og ikke har noget comeback, trods han er komiker. Og ham den typiske bonderøvs tømrer bliver bare ved mens mig og mine kammerater står og flækker fuldstændig af grin Hold da kæft det var sjovt og mega random at møde Thomas Warberg ved et mega usselt spisested, mega sent onsdag nat og i en by der slet ikke var åbent Men han havde vidst været til et Open Mic arrangement ved Cafe Cozmo. _________________ Why did you throw the Jack of Hearts away?
It was the only card in the deck that I had left to play
Sidst rettet af Blue Knights 12/06 2010 18:31:49, rettet 1 gang |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|