| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Anton - Arsenal WannaBees Dum Gammel Klub

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 1627 Geografisk sted: Amager - Sundby
|
Skrevet: 11/03 2006 14:18:12 Emne: |
|
|
| Fc Boldmongoler skrev: | | Roskilde FC skrev: | | The Enemarks skrev: | | Roskilde FC skrev: | | Jge sidder bare med en ordetlig bagfrækkert på, og undrer mig over 3 sedler med tlf. nr fra i går på picadilly.... 2 af dem er meget frække skrevet fra piger, men den sidste står der Mads på :S aner ikke hvad jeg har lavet men kan da sidde ned...... Skal nok lige have spurgt mine venner hvad jeg lavede...... |
Haha, den var god
NÃ¥, men alle jer der skriver forkert med vilje fordi i er stive, DROP DET Man kan sagtens skrive normalt, selvom man er fuld  |
Hehe tak, har lige fået at vide, at det var et nr jeg skulle give til en veninde, der havde flirtet lidt med ham. og i stivhedens tegn havde jeg bare stukket det ned til de andre numre.... Fik lidt af et chock i morges.  |
Sjovt I bruger sedler til at notere hinandens numre - hvorfor ikke bare skrive det på mobilen?  |
ENDU BEDRE: Hvad med at give hinandens arto-navne til hinanden og blive netkærester!!??
Det er bare federe med sedler.. En pige der er vild med en (det er de jo altid med mig )
Kommer jo ikke hen og siger "Stik mig din mobil, så får du mit nummer!"
Men kan måske lige smide en seddel til dig, eller liste den ned i lommen osv
Eller omvendt for den sags skyld..
God tråd ellers Jeg skal til kæmpe 18års i aften, så jeg skriver lige lidt grå side-stuff fra den i morgen  _________________ STADIG Medlem af De dumme gamle klubber |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Xoes Frækkere Klam

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 14433 Geografisk sted: Vejle
|
Skrevet: 11/03 2006 14:34:26 Emne: |
|
|
Hvis jeg er stiv, så laver jeg sku heller ikke særlig mange tastefejl..  _________________ "A lie is just a great story that someone ruined with the truth" - Barney Stinson |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dennis DGF'er
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 6640 Geografisk sted: Hals (:
|
Skrevet: 11/03 2006 14:35:52 Emne: |
|
|
| Xoes Frækkere skrev: | Hvis jeg er stiv, så laver jeg sku heller ikke særlig mange tastefejl..  |
Ã…RETS HELT [/i] _________________ Nørresundby gymnasium 1.r  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Xoes Frækkere Klam

|
Skrevet: 11/03 2006 14:36:54 Emne: |
|
|
| Dennis skrev: | | Xoes Frækkere skrev: | Hvis jeg er stiv, så laver jeg sku heller ikke særlig mange tastefejl..  |
Ã…RETS HELT [/i] |
Egentlig ikke.. Fatter bare ikke, at folk skriver så elendigt, når de er stive.. og halvdelen af dem spiller vel bare fulde som Ejsing  _________________ "A lie is just a great story that someone ruined with the truth" - Barney Stinson |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dennis DGF'er
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 6640 Geografisk sted: Hals (:
|
Skrevet: 11/03 2006 14:37:53 Emne: |
|
|
| Xoes Frækkere skrev: | | Dennis skrev: | | Xoes Frækkere skrev: | Hvis jeg er stiv, så laver jeg sku heller ikke særlig mange tastefejl..  |
Ã…RETS HELT [/i] |
Egentlig ikke.. Fatter bare ikke, at folk skriver så elendigt, når de er stive.. og halvdelen af dem spiller vel bare fulde som Ejsing  |
Tja. Det mindsker vel bare ens evne til at ramme/tjekk efter osv. Jeg skriver skam heller ikke optimalt nÃ¥r jeg har fÃ¥et en smule indenbors. _________________ Nørresundby gymnasium 1.r  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Xoes Frækkere Klam

|
Skrevet: 11/03 2006 14:41:03 Emne: |
|
|
| Dennis skrev: | | Xoes Frækkere skrev: | | Dennis skrev: | | Xoes Frækkere skrev: | Hvis jeg er stiv, så laver jeg sku heller ikke særlig mange tastefejl..  |
Ã…RETS HELT [/i] |
Egentlig ikke.. Fatter bare ikke, at folk skriver så elendigt, når de er stive.. og halvdelen af dem spiller vel bare fulde som Ejsing  |
Tja. Det mindsker vel bare ens evne til at ramme/tjekk efter osv. Jeg skriver skam heller ikke optimalt når jeg har fået en smule indenbors. |
Samme her, jeg laver da tastefejl. Men jeg laver ikke 5 i hvert ord, som mange andre gør..
Jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, så er det endda nogle der fx slal skrive "hej", og så på en eller anden underlig måde, så kommer der lige i "c" ind, hvilket ligger et stykke væk fra "h" og "e" _________________ "A lie is just a great story that someone ruined with the truth" - Barney Stinson |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Wazateam Årets selvmål

Indmeldt: 18. mar 2005 Indlæg: 1566
|
Skrevet: 11/03 2006 14:45:11 Emne: |
|
|
Kan huske engang hvor jeg var stiv, og lige skulle lave dagens træning .. Kan svagt huske jeg sad i en halv time og prøvede at logge ind, før jeg opdagede at klokken var passeret 00:00, og opgav derefter, da den træning var tabt  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Anders Svagdrikker
Indmeldt: 08. aug 2005 Indlæg: 1150 Geografisk sted: Roskilde
|
Skrevet: 11/03 2006 14:46:52 Emne: |
|
|
| Fc Boldmongoler skrev: | | Roskilde FC skrev: | | The Enemarks skrev: | | Roskilde FC skrev: | | Jge sidder bare med en ordetlig bagfrækkert på, og undrer mig over 3 sedler med tlf. nr fra i går på picadilly.... 2 af dem er meget frække skrevet fra piger, men den sidste står der Mads på :S aner ikke hvad jeg har lavet men kan da sidde ned...... Skal nok lige have spurgt mine venner hvad jeg lavede...... |
Haha, den var god
NÃ¥, men alle jer der skriver forkert med vilje fordi i er stive, DROP DET Man kan sagtens skrive normalt, selvom man er fuld  |
Hehe tak, har lige fået at vide, at det var et nr jeg skulle give til en veninde, der havde flirtet lidt med ham. og i stivhedens tegn havde jeg bare stukket det ned til de andre numre.... Fik lidt af et chock i morges.  |
Sjovt I bruger sedler til at notere hinandens numre - hvorfor ikke bare skrive det på mobilen?  |
Havde ikke min mob på mig, og de har åbenbart ikke haft deres med. ! ellers ville det havde været klart de smarteste  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Anders Svagdrikker
Indmeldt: 08. aug 2005 Indlæg: 1150 Geografisk sted: Roskilde
|
Skrevet: 11/03 2006 14:48:57 Emne: |
|
|
[quote="Dennis]
Har du da aldrig fået et nummer af en fyr før? [/quote]
næææ det kan man ik sige... Ikke til en fest og i sådan sammenhæng  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Moesgaard Ham fra youtube
Indmeldt: 25. apr 2005 Indlæg: 4860 Geografisk sted: Holte (2840, Hva' vil du gøre?)
|
Skrevet: 11/03 2006 14:58:39 Emne: |
|
|
Jeg synes, denne trÃ¥d er lidt ynkelig. Man fester igennem til man er færdig, og derefter lægger man sig og sover i 12 timer. Ikke noget med at være fuld og skrive pÃ¥ forum - sÃ¥ udnytter man ikke rusen godt nok. _________________ Brøndby IF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Anton - Arsenal WannaBees Dum Gammel Klub

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 1627 Geografisk sted: Amager - Sundby
|
Skrevet: 11/03 2006 15:09:47 Emne: |
|
|
| joma89 skrev: | | Jeg synes, denne tråd er lidt ynkelig. Man fester igennem til man er færdig, og derefter lægger man sig og sover i 12 timer. Ikke noget med at være fuld og skrive på forum - så udnytter man ikke rusen godt nok. |
*host*refad*host*
SÃ¥ er det godt du kan vise hvordan man udnytter den!  _________________ STADIG Medlem af De dumme gamle klubber |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Moesgaard Ham fra youtube
Indmeldt: 25. apr 2005 Indlæg: 4860 Geografisk sted: Holte (2840, Hva' vil du gøre?)
|
Skrevet: 11/03 2006 15:20:41 Emne: |
|
|
| Anton - Arsenal WannaBees skrev: | | joma89 skrev: | | Jeg synes, denne tråd er lidt ynkelig. Man fester igennem til man er færdig, og derefter lægger man sig og sover i 12 timer. Ikke noget med at være fuld og skrive på forum - så udnytter man ikke rusen godt nok. |
*host*refad*host*
SÃ¥ er det godt du kan vise hvordan man udnytter den!  |
Du er rimelig øretæveindbydende, lille ven
Men okay, jeg kan tage det  _________________ Brøndby IF |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
S-Filter Wannabee
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 2077
|
Skrevet: 18/03 2006 00:39:47 Emne: |
|
|
fyuck heg er stiv
det kan chestr note ogmjonz vidne på  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nolte DGF'er

Indmeldt: 23. mar 2005 Indlæg: 6593 Geografisk sted: Nordsjælland
|
Skrevet: 18/03 2006 00:40:34 Emne: |
|
|
Ja, i aller højeste grad  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kovacs Wannabee

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 2313 Geografisk sted: Skørping
|
Skrevet: 18/03 2006 00:41:01 Emne: |
|
|
| S-Filter skrev: | fyuck heg er stiv
det kan chestr note ogmjonz vidne på  |
JAja! Det er fremragende stil Kan stadig huske hvor stolt du var over din første øl.. Men helt ærligt S-Filter? du burde kunne holde ud lidt længere end til 23.30
Men ellers go' stil  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|