| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Moesgaard Ham fra youtube
Indmeldt: 25. apr 2005 Indlæg: 4860 Geografisk sted: Holte (2840, Hva' vil du gøre?)
|
Skrevet: 24/03 2007 12:19:47 Emne: |
|
|
| Anders skrev: | Du var på Retro søde ven .... og ringede til mig ja, og hørte om ikke jeg kom til helsingør, men der var klokken sku halv tolv, og jeg havde godt gang i en dame, som iøvrigt er super dejlig, og som jeg skal se noget mere til, (så nok ikke mere playeri fra min side)
Men blev selv møg fuld igår efter hende damen gik, kæft det var grineren, ville have ringet og inviteret dig til roskilde, men ligesom jeg tog mobilen frem, faldt jeg i søvn i en sækkestol. |
Det bliver da også snart for meget med det drikkeri! Nå, men jeg smutter ned og spiller fodbold og drikker bajere med drengene
(Efterfølgende er der jo også landskamp, FIFA på PS3 og hvad man ellers kan finde på af sjove ting) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

Indmeldt: 06. maj 2005 Indlæg: 13287 Geografisk sted: Århus >C<
|
Skrevet: 24/03 2007 12:29:42 Emne: |
|
|
Gym skolefest igår .. -.-
nice at kende flere fra festudvalget = mange gratis fadøl .. og vores klasse blev med tyrolertema tredje bedste udklædte / de bedste første G'r ..
Og Julie er bare schön <3
BTw kunne jeg se du havde ringet enemar´k, og da jeg så ringede tilbage ved jeg sgu ik lige om du tog den eller hvad, kunne ik høre en daim ..
Så vågner man op hjemme ved en af sine venner, også har hans mor lige været på grøntorvet og købe varme fiskefrikadeller, så nice! Det fedeste var her for lidt siden hvor det valgmateriale vi havde sendt til ham via enhedslisten kom frem mens han er i bad, så råber hans mor bare til ham.. jeg er flad af grin ..
FORZA DANMARK _________________
| Fc Boldmongoler skrev: | | Hvis C er Hitler, så ændrer jeg straks min stemme til ham. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Madz Bothunter
Indmeldt: 18. mar 2005 Indlæg: 4329 Geografisk sted: Viborg!
|
Skrevet: 24/03 2007 13:56:01 Emne: |
|
|
| Bill & Lokvenc skrev: | | Madz skrev: | | Og når man bliver nødt til at cykle 3-4 km tre gange |
Hvor mange gange var det, du sagde?
|
 _________________ Admin
| Ace skrev: | | Bastian Lai må være det bedste navn siden Rob Bironas.. Tillykke! |
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Høegh Wannabee

Indmeldt: 21. mar 2005 Indlæg: 1726 Geografisk sted: Lolland
|
Skrevet: 25/03 2007 13:41:54 Emne: |
|
|
Nice weekend!
STarter med jeg skal spille med ynglingene i håndbold årgang 89/88 , jeg er 91'er . Scorede et mål, og trak et rødt kort .
Efterfølgende er der volley afslutning for min storebrors volleyhold , det blev holdt hos os , så jeg var med ... Fed tur i byen efterfølgende .. Så i går er der håndboldafslutning vi så TMS Ringsted - Viborg , god kamp Morten fra Morten og Peter hilste vi på
Om aftenen skulle vi så i byen, monster hyggelig tur . Skal se håndbold igen i dag , genial weekend <33! _________________ Man Utd I like you, I really do .
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

Indmeldt: 06. maj 2005 Indlæg: 13287 Geografisk sted: Århus >C<
|
Skrevet: 25/03 2007 14:09:43 Emne: |
|
|
| Lundby den 19/20 januar 2007 skrev: |
Vi blev ved og spillet bordtennis, bordfolvbdold og pool. meget sjovt. jeg vandt hahaahhaa :d kling tabnte. også gik jeg hjem. vildt lnagt fra højbjerg til midtbyen . gået i 140 min kom til haraldsjnenses plads, også var der en ulåst damecykel ... akanonnon  |
Verdammte scheiss.. den cykel blev stjålet fra mig fredag nat ovre på Ingerslev Boulevard. Men okay.. den havde holdt i 2 måneder selvom den aldrig var låst  _________________
| Fc Boldmongoler skrev: | | Hvis C er Hitler, så ændrer jeg straks min stemme til ham. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kovacs Wannabee

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 2313 Geografisk sted: Skørping
|
Skrevet: 25/03 2007 18:14:09 Emne: |
|
|
| SÃ¥ er det sengetid. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ejsing DGF'er
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 5432
|
Skrevet: 25/03 2007 19:22:38 Emne: |
|
|
| Kovacs skrev: | | SÃ¥ er det sengetid. |
Du er da tidligt på den. Men du skal selvfølgelig også op og i skole i morgen.  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Mr Brøndby Håndbold-hooligan og Higuita

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 12805 Geografisk sted: 7000 Gangsta
|
Skrevet: 25/03 2007 19:26:30 Emne: |
|
|
Lige kommet hjem fra KBH..har set håndbold..fååck jeg fik vidst lidt for meget, heldigvis lagde rusen sig på vej hjem hvor jeg ikke drak ret meget  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bill & Lokvenc Ham der altid har ret

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 11565 Geografisk sted: Sydafrika 2010
|
Skrevet: 25/03 2007 23:52:26 Emne: |
|
|
| Lundby skrev: | [Men okay.. den havde holdt i 2 måneder selvom den aldrig var låst  |
Da jeg gik på handelsskole fandt jeg altid en ny cykel, når vi holdte ud hele natten og tog direkte i skole fra byen. På et tidspunkt stod der tre cykler ved siden af hinanden ude ved skolen, som jeg havde slæbt derud. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ejsing DGF'er
|
Skrevet: 31/03 2007 01:51:31 Emne: |
|
|
laaaaaaaaaaaaaah. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
turin Wannabee

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 837
|
Skrevet: 31/03 2007 13:06:32 Emne: |
|
|
Muuuuuh!
NÃ¥ drenge! Er i klar til aftens strabadser?
Jeg blev fandme sur i morges, jeg drømte en herre cool drøm så skulle jeg tage en beslutning så vågnede jeg fandme. (06:45)
Så tænkte jeg det krafthelvede løgn, så vendte jeg mig om på siden og sov til klokken var omkring 12:30.
Idag skal den bare stå på solarium og købe smøger og lidt proviant, så tager jeg op til the boys og drikker lidt pils og naturligvis cultshakers, derefter står den på bytur. Så jeg forventer en ordentlig omgang hangovers^ imorgen!!!! _________________ Kongen aka Del Piero udtaler: En rigtig kavaler forlader aldrig sin dame!!
Se billedet!? - Det fandme klubførelse.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
turin Wannabee

|
Skrevet: 01/04 2007 05:44:05 Emne: |
|
|
Øj jegstiv. Jeg hader tilfældige Luder-tæver som vil a mi nig  _________________ Kongen aka Del Piero udtaler: En rigtig kavaler forlader aldrig sin dame!!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
turin Wannabee

|
Skrevet: 01/04 2007 12:21:42 Emne: |
|
|
Jeg stadig fuld.  _________________ Kongen aka Del Piero udtaler: En rigtig kavaler forlader aldrig sin dame!!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Fc Boldmongoler Pokerstar med edge
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4045
|
Skrevet: 02/04 2007 05:42:42 Emne: |
|
|
Så jeg hjemme fra en griner bytur boys and girls ... Vi har fandme vaddet langt det hjernedødt .. Men godnat med jer ..
@Moeesgaard
jeg fandt lige ud af en d er hedder katrine kender dig som går på mit gymnasium ... hun sagde noget med du havde fortalt du har min msn og altmulig ... _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ejsing DGF'er
|
Skrevet: 03/04 2007 01:44:21 Emne: |
|
|
Haha, du er så nederen, Bill!  _________________