| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Bill & Lokvenc Ham der altid har ret

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 11565 Geografisk sted: Sydafrika 2010
|
Skrevet: 03/04 2007 01:49:10 Emne: |
|
|
| Ejsing skrev: | | Bill er min gud |
|
 |
Ejsing DGF'er
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 5432
|
Skrevet: 03/04 2007 01:52:02 Emne: |
|
|
| Bill & Lokvenc skrev: | | Ejsing skrev: | | Bill er min gud |
 |
Haha, Bill. Grineren! ;D
NÃ¥, jeg smutzah!  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

Indmeldt: 06. maj 2005 Indlæg: 13287 Geografisk sted: Århus >C<
|
Skrevet: 03/04 2007 14:18:05 Emne: |
|
|
Det er satme lækkert med venner der får SU und so weiter. .
Vi(mest de to andre) fik brugt 1300 på sprut på Broen i går .. Champagne rocks! _________________
| Fc Boldmongoler skrev: | | Hvis C er Hitler, så ændrer jeg straks min stemme til ham. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Moesgaard Ham fra youtube
Indmeldt: 25. apr 2005 Indlæg: 4860 Geografisk sted: Holte (2840, Hva' vil du gøre?)
|
Skrevet: 06/04 2007 23:48:46 Emne: |
|
|
| Fc Boldmongoler skrev: | Så jeg hjemme fra en griner bytur boys and girls ... Vi har fandme vaddet langt det hjernedødt .. Men godnat med jer ..
@Moeesgaard
jeg fandt lige ud af en d er hedder katrine kender dig som går på mit gymnasium ... hun sagde noget med du havde fortalt du har min msn og altmulig ... |
Katrine er en rigtig, rigtig sød pige. Kender flere af hendes venner og har været til fest med hende to gange og oi øvrigt også mødtes et par gange med hende. Vi snakker forhåbentlig om den samme, men hende jeg tænker på (fra dit gym) er hende den sorthårede. Det er den samme, ikk?
Er måske i den forkerte tråd, men er der nogen, der vil opdatere mig omkring SAS-ligaresultaterne på søndag, mens kampene spilles (På det tidspunkt er jeg ikke ved en computer) ?
En lille feriehilsen her fra det grønne land  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Korn Driblekongen

Indmeldt: 23. mar 2005 Indlæg: 5623 Geografisk sted: Tranbjerg {8310}
|
Skrevet: 06/04 2007 23:51:27 Emne: |
|
|
Så skulle Enemark være på vej ud til mig med nogle venner
HÃ¥ber Oskar er med :N |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

|
Skrevet: 06/04 2007 23:52:02 Emne: |
|
|
Det kan jeg da godt gøre Moesgaard, men det er nu engang først mandag de spiller .. _________________
| Fc Boldmongoler skrev: | | Hvis C er Hitler, så ændrer jeg straks min stemme til ham. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Zulu Prinsesse

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 11287 Geografisk sted: Århus.
|
Skrevet: 07/04 2007 00:07:28 Emne: |
|
|
| Korn skrev: | Så skulle Enemark være på vej ud til mig med nogle venner
Sorry Korn, det er jeg ikke..  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Xoes Frækkere Klam

Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 14433 Geografisk sted: Vejle
|
Skrevet: 07/04 2007 00:32:54 Emne: |
|
|
Mmm! Får en flaske Jack D for 100kr i morgen Nice med de rigtige kontakter, så skal der sku snart festes med stil  _________________ "A lie is just a great story that someone ruined with the truth" - Barney Stinson |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Qvistos Rookie

Indmeldt: 29. jan 2006 Indlæg: 482 Geografisk sted: Næstved
|
Skrevet: 07/04 2007 01:06:59 Emne: |
|
|
| Lundby skrev: | | Det kan jeg da godt gøre Moesgaard, men det er nu engang først mandag de spiller .. |
Brøndby, som er både dit og Moesgaards yndlingshold, spiller da på søndag, så meget sjovt, at du siger det  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lundby Græker-Kaj

|
Skrevet: 07/04 2007 01:28:25 Emne: |
|
|
| Qvistos skrev: | | Lundby skrev: | | Det kan jeg da godt gøre Moesgaard, men det er nu engang først mandag de spiller .. |
Brøndby, som er både dit og Moesgaards yndlingshold, spiller da på søndag, så meget sjovt, at du siger det  | min fejl, tænkte bare hele runden, men nu du siger det, så rager en kamp mellem Horsens og Randers nok ikke Moesgaard(og det var bare et eksempel, aner ik om de skal spille).. _________________
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Korn Driblekongen

Indmeldt: 23. mar 2005 Indlæg: 5623 Geografisk sted: Tranbjerg {8310}
|
Skrevet: 07/04 2007 01:47:07 Emne: |
|
|
| FcZulu skrev: | | Korn skrev: | Så skulle Enemark være på vej ud til mig med nogle venner
Sorry Korn, det er jeg ikke..  | Det var alligevel ikke noget stort - faktisk bare stenern! Alle var taget hjem da de kom, men fik da set Emil igen <3 :green: ! ! ! . . .
@Enemark
Jeg kommer ind på broen hvis Oskar tager med -.- |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
FC Vangen Mormor
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4456 Geografisk sted: Nørresundby
|
Skrevet: 07/04 2007 06:00:10 Emne: |
|
|
Wee, mega sjov fest hos en fra min gruppe !
Og fik smagt chokoladeøl
Men det sjove sluttede så kl 2, hvor vi tog i Gaden.. Dælme dødt der var! Der var mere gang i den i går nat, selvom det var torsdag! Selvfølgelig pga. påsken, men alligevel skuffende.. Festen opvejede dog helt klart byturen  _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Team Smallby Site Admin
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 987 Geografisk sted: Nordjylland
|
Skrevet: 07/04 2007 11:24:19 Emne: |
|
|
| FC Vangen skrev: | | Dælme dødt der var! |
Er det ikke et lidt groft ordvalg, hvis man tænker på hvad der skete derinde i nat? _________________
| Rasmus skrev: | | Uden lige at have studeret dit indlæg nøje mener jeg du har ret. Jeg vil vende tilbage til sagen så snart jeg får tid. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nolte DGF'er

Indmeldt: 23. mar 2005 Indlæg: 6593 Geografisk sted: Nordsjælland
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
FC Vangen Mormor
Indmeldt: 17. mar 2005 Indlæg: 4456 Geografisk sted: Nørresundby
|
Skrevet: 07/04 2007 12:15:23 Emne: |
|
|
| Team Smallby skrev: | | FC Vangen skrev: | | Dælme dødt der var! |
Er det ikke et lidt groft ordvalg, hvis man tænker på hvad der skete derinde i nat? |
Jo, men jeg opdagede det først her da jeg vågnede :S men det har vi jo også snakket om på chatten ....
Der var bare ikke ret mange mennesker i Gaden .. men derfor kan der jo stadig være slagsmål men det er sygt, det der er sket.. :S Kan stadig ikke komme mig over, at vi gik fra Gaden nok 10-15 min før det skete. Og at det skete lige udenfor den 7-eleven hvor jeg arbejder :S:S
Rettelse: Her er en bedre artikel om det:
http://ekstrabladet.dk/112/article287729.ece _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|